יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

"נאי טכניק" והגאונה המייסדת

נסו לדמיין לכן סיטואציה: יום שישי, שעת בוקר מאוחרת, אתן עושות את דרככן אל עבר סידור חשוב או כייפי. נוסעות בדרך לא מוכרת שרק הוויז מסוגל לחלום עליה, ומציצות בשעון. בשלב זה שתי אופציות - הראשונה: הדחקה. השנייה: הדחקה וכניסה ללחץ. המיקום הוא הבית של נטלי לוין המהממת בעיר בת ים. אז איחרתי קצת. קצת! החניה הייתה ממש מסובכת. לצערי זה לא היה תירוץ מספיק משכנע עבור נטלי, רותי, שרון, ביבי ויובל, שסיפקו לי פרצוף חמוץ אך מפוייס. אבל היי - יש יתרון במפגש בלוגריות מצומצם: לא התחילו בלעדיי, ולי נשאר מספיק אוכל
אז מה עושות 5 בלוגריות (גם נטלי היא בלוגרית, אבל מדובר ביותר מדי כשרונות לפוסט אחד) ומאפרת ביום שישי בוקרי ונעים? מנשנשות, מדסקסות ובעיקר לומדות על שיטת האיפור החדשה שפותחה ע"י נטלי. השיטה אותה פתחה נטלי נקראת "נאי טכניק" (NY Technique) שזה לא קיצור או רשי תיבות או כל דבר אחר של "נטלי", אלא קיצור של New You.
הטכניקה החדשה שפיתחה נטלי (מאפרת בחסד עליון עם ניסיון של כ10 שנים) מתבססת על מורפולוגיה והצללות רטובות. הכוונה במרפולוגיה היא: ניתוח תווי פנים ובניית האיפור בהתאם לכך (לכל בחורה תווי פנים שונים ולכן מחמיאים לה סוגים שונים), שימוש באור וצל לצורך טיפול בחוסר סימטריה והרחבה, כמו - הקטנת האף, הסתרת סנטר כפול, טשטוש מצח גבוה ועוד. יצירת תווי פנים פרופורציונליים ו"חדשים" בשאיפה להתקרב עד כמה שניתן לשלמות.
איפור יפייפה של נטלי
הטכניקה מתאימה ליצירת איפור טבעי, איפור לעבודה, איפור לערב, איפור לדייט, יום שופינג או כל מטרה אחרת. חוץ מהמראה היפייפה שמתקבל, לשיטת נאי טכניק יתרונות נוספים: תהליך האיפור בשיטה זו ממריץ את הדם, ומשאיר תחושה של רעננות בסוף התהליך. אישית נורא אהבתי את המראה הטבעי שמתקבל השיטה הזו - אליו אני הרבה יותר מתחברת.
בנוסף לשיטה החדשה, נטלי השיקה את קטלוג הכלות שלה לשנת 2014 שמאופר כולו (איך לא) בשיטה זו. כמו שציינתי קודם וכמו שאתן מכירות אותי, מאוד אהבתי את המראות הראשונים והעדינים. מקווה שחבר שלי יוותר על הפוסט הזה הפעם, אבל לגמרי עושה חשק.
נטלי מדהימה, והיא מעבירה קורסים ומסלולי השתלמויות לבחורות שרוצות ללמד לאפר את עצמן בצורה הכי טובה שיש, אפילו מהבסיס וכן למאפרות מקצועיות. מסלול הלימודים אצל נטלי בשיטה זו כולל בדיקה וסינון המוצרים שכבר קיימים ברשות התלמידה, שזהו פרט נוסף שאני אוהבת, כי נטלי מאמינה בכך שלא צריך לרוץ ולקנות משהו שכבר קיים וטוב. במהלך הקורס השימוש יהיה במוצרים ובכלים המקצועיים של נטלי. ההמלצה שלה - לרכוש מוצר אחד איכותי במקום כמה זולים אומץ על ידי מזמן והוא נכון לכל פריט מבחינתי, גם מחוץ לעולם האיפור.

מתוך קטלוג הכלות של נטלי

המסלול הבסיסי כולל: שיעורים פרטיים "אחד על אחד", כשכל אחד מהם עורך כשלוש שעות. ליווי אישי של נטלי ברכישת מוצרים חדשים ושימוש בהנחת המאפר שלה בחנויות מאק, בובי בראון, אינגלוט ועוד. עלות - 1200 ש"ח. המסלול המיועד למאפרים מקצועיים מתנהל גם הוא בשיטה של "אחד על אחד", כאשר מספר המפגשים נקבע לפי הצורך. מחירו של כל מפגש - 450 ש"ח. לפרטים נוספים והרשמה בטלפון 052-3505351.
ועכשיו לעזרכתן בנות - מישהי מתוקה יכולה להתחתן כדי שיהיה לי תירוץ מספיק טוב ללכת לאיפור ערב עצל נטלי? תודה!
SHARE:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Miryam Gadiel | All rights reserved.