יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

החמישייה המנצחת

את בטוחה שמצאת את האחד. את זה שלא תעזבי בחיים. הוא הכי מושלם שיש, עושה הכל כמו שצריך, את לגמרי נופלת בקסמיו. ואז מופיע אחד יותר טוב. איך זה אפשרי בכלל להיות יותר טוב ממנו? עובדה! הוא מריח טוב יותר, או שהוא נעים יותר, או שהוא בוהק יותר... כאן בערך אתן אמורות להסיק שאני לא מדברת עלי ועל החבר שלי אלא על אהבה קצת שונה אז כבודו במקומו מונח כמובן, אבל הפעם אני רוצה לכתוב על החמישייה המנצחת והאהובה שלי - נכון לשבועות האחרונים.


בחרתי מוצר אהוב ביותר נכון לכתיבת שורות אלה מכל קטגוריה - ניקוי, בישום, איפור שפתיים, סומק, ולק כמובן. אתם מתבקשים לא להתקתנן איתי על כך שסומק וליפ סטיק הם מאותה קטגוריה
ניקוי - SOFT & CLEAN של ד"ר אינס ורנר
קודם כל אני שמחה לשתף אתכם שבחודש האחרון סיימתי עם הריאקוטן והפנים שלי ב"ה שבו לאיתנם ואני מרשה לעצמי להסתובב קצת יותר בסביבת בני אדם. במהלך החודשים האחרונים השתמשתי בעיקר בסבון הפנים שרופא העור נתן לי וגם ב"קמדיס" מדי פעם, וכיף לגוון עם מוצר חדש.



SOFT & CLEAN הוא קצף ניקוי עדין שמיועד לכל סוגי העור, שזה כבר מצויין לי, כי נכון לעכשיו אין לי מושג מה סוג העור שלי. לפני הראוקוטן היה לי עור מעורב שנוטה לשומני ועכשיו הוא ממש לא ככה. כשקראתי את המרכיבים לפני ההתנסות לגמרי התלבטתי אם לתת לבחור לעלות על פני. או במילים פשוטות יותר: האם אני באמת צריכה להריח עכשיו כמו דגני תירס, עץ קוקוס, שמן זית וגומא הפפירוס (מה זה הדבר הזה בכלל)? אבל אני מזכירה לכן שאתן נמצאות בפוסט המומלצים, ותאמינו לי ששום מוצר בעל ריח לא משהו היה נכנס לכאן. לקצף הניקוי הזה יש ריח מ-ד-ה-י-ם-! שבכלל לא מזכיר לי קוקוס בשום מובן. המרכיבים שציינתי הם בעצם תמציות של הצמחים האלה (עדיין לא קיבלתי תשובה בנוגע לפפירוס הזה). בנוסף, התרחיץ מכיל חומרי ניקוי עדינים שלא גורמים לגירוי או ליובש, והם משולבים גם עם שמנים מאזנים ששומרים על לחות העור. עוד יתרון של התרחיץ הוא שהוא ללא SLS שלא בריא במיוחד. אבל היתרון הבאמת באמת גדול שלו, הוא איך שהוא משאיר את העור. אף פעם, במשך 19 שנות חיי, לא נגעתי לעצמי בפרצוף כל כך הרבה פעמים במשך דקה אחת. אחרי הרחיצה איתו העור כל כך נעים למגע שזה פשוט מדהים, ובפעם הראשונה פשוט לא היה לי חשק לשים קרם לחות כדי שהרכות הזו לא תהרס! אבל נחשו מה? גם אחרי קרם הלחות הרכות נשארת! זהו. אני מאוהבת. וסליחה לרופא העור שלי מראש. התכשיר הזה לא זול אבל אישית אני מאוד אהבתי. הוא עולה 145 ש"ח ל200 מ"ל, וניתן להשיג אותו במרפאה של ד"ר אניס ורנר בקריית אונו (טל' 03-6353183) או באתר: http://www.ines-verner.com
בישום - Bebe gold

זה לא שאני לא אוהבת את הבשמים שיש לי. הגרלן מדהים, ועל האופוריה של קלווין קליין אני לא מוותרת בקלות. אבל בושם אחד קטן שלא חשבתי שיעשה לי את זה בהחלט גנב את ההצגה. קוראים לו Bebe gold, הוא בצורת לב (יתרון), בצבע זהב (יתרון), יש לו ריח עם נוכחות (יתרון) אבל לא מעצבנת (יתרון), הוא חורפי (יתרון) אבל אפשר ללכת איתו בכיף גם לעבודה (יתרון). בקיצור, הבנתם. הוא מלא ביתרונות. ועוד יתרון שלו, למי שמעוניינת להתנסות או לתת במתנה, שהוא ושני חבריו (Bebe וBebe sheer) נמכרים במבצע ב50 שקלים (ל30 מ"ל) בסופר פארם. הוא מגיע בגרסת ה"או דה פרפיום" העמידה יותר, שזה מצויין, ואני אישית התחברתי מאוד לריח שלו והוא הפך בשבועות האחרונים לבושם הרשמי שלי.
איפור שפתיים - שפתון של PHYTO LIP SHINE SHEER BURGUNDY NO.6 - SISLEY


כל הרכישות בחודש שבו חל ה"בלאק פריידי" הידוע לשמצה (עבור כרטיס האשראי כמובן) תורצו בכך שבבלאק פריידי עצמו לא אקנה הרבה דברים, שהרי גם ככה לא שמעתי על משהו שווה. בואו לא נדבר על כך שבסוף קניתי די והותר (על מי אני עובדת, יעלה פוסט שלם בנושא) אלא נתרכז בגוש היופי הזה. הוא הגיע מאוד מהר ואני משתמשת בו כבר מספר ימים לא מבוטל. הוא לא מייבש את השפתיים, לא מלכלכך לי את השיניים (!) והעמידות שלו בהחלט מצויינת.


בנוסף, הגוון כל כך עשיר ומיוחד וגם מאוד מחמיא, והוא הרבה פחות כהה מאיך שהוא נראה בשפתון עצמו. האריזה הקטיפתית והשפתון עצמו בכלל מוסיפים ליראת הקודש ממנו, ואני מאוד אוהבת אותו בימים החורפיים האלה. ניתן לרכוש את השפתון בפארמים בארץ וכן בסטרוברי. אגב סטרוברי - לפני ימים בודדים פתחתי קבוצה בפייסבוק על הרכישות משם, כך שאם מישהי מוצאת משהו שווה כדאי שהיא תשתף. כמובן שאתן מוזמנות להצטרף :)
סומק - נארס AMOUR


את הסומק של נארס רכשתי ברשת "ספורה" בפריז והוא עדיין לא קיבל את הסקירה שכל כך מגיעה לו. רכשתי את הצבע הזה בהמלצת חברה, חיפשתי סומק עדין וטבעי כמו שאני אוהבת. בפעם הראשונה שדגמתי אותו בספורה נראתי כמו ליצן. באמת שאין לי מושג מה עבר בראש של המאפרת באותה חנות וממש התחרטתי לגביו. למזלי בפעם השנייה כשנכנסתי לספורה שמו לי אותו בעדינות כמו שאני אוהבת וזה נראה מקסים לטעמי. אני מאוד אוהבת לשים אותו, הוא "מחייה" את הפנים ועמיד מאוד.



הצבע גם מקסים בעיניי, ואם מישהי מעוניינת במראה יותר מודגש היא תוכל לקבל אותו במשיכה נוספת.
לק - אסתי לאודר HOT CORAL 10


בעמוד הפייסבוק של הבלוג העלתי תמונה של הרכישה הצנועה שלי מחנות העודפים "אלקליל" שברמת החייל. ניתן למצוא שם עודפים של מוצרי מאק, קליניק, אסתי לאודר ועוד במחירים סופר שווים. אני רכשתי צללית טבעית של אסתי לאודר ואת הלק המתוק הזה, שבמקום 80 עלה לי 30 שקלים. אני בטוחה שלפחות חלק מכן היו בטוחות שהמוצר המנצח שלי יהיה לק של אסי, אבל דווקא היפייפה הזה של אסתי לאודר זכה למקום של כבוד ולא רק בגלל הפורמולה הפשוט מצויינת שלו, אלא בגלל המברשת. לא עבה ולא דקה, שטוחה שטוחה ומגיעה לכל הציפורן. המניקור הכי נקי שלי אי פעם!
על איזה מוצר אתן דלוקות עכשיו?
גילוי נאות: תרחיץ הפנים והבושם של BEBE התקבלו לסקירה.
SHARE:

8 תגובות

  1. הסומק והלק עשו לי עיניים והציפורניים שלך מקסימות!
    מעניין לראות איך ריח שלא נעים לאחת מתאים מאוד לאחרת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כל פעם מעלה פוסט עם ציפורניים רק בשביל התגובה שלך ;)
      אני מוטרפת על הריח של התרחיץ, ממש הופתעתי שהיא לא התחברה!

      מחק
  2. נהנתי לקרוא!!!!

    השבמחק
  3. הקצף ניקוי הזה התחבב גם עליי, והריח שלו נורא מזכיר לי קרטיב ענבים:)
    השפתום הורס עלייך! וגם הסומק (והעור שלך נראה ממש טוב ד"א).
    אהבתי את הגוון של הלק, ממש חמוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. קרטיב ענבים! זהו זה! הצלחת להגדיר בדיוק :)
      תודה רבה מקסימה 3>

      מחק
  4. סיקרנת אותי לגבי קצף הניקוי.
    העור שלך נראה מצוין והסומק והשפתון הולמים אותך :)
    והלק מהמם !

    השבמחק
    תשובות
    1. הקצף מומלץ ביותר!
      תודה על הפרגונים, אוהבת 3>

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.