יום שלישי, 1 באפריל 2014

אביב הגיע, ריח בא :)

פסח כבר ממש בפתח, ולחדי הבחנה ומחודדי חוטם כבר אין ממש בעיה להריח אותו. איזה ריח יש לפסח? ובכן, נסו לדמיין שילוב של זיעה והרבה הרבה אקונומיקה. אז לעזור לכם עם הבית לקראת החג אני לא ממש יכולה, אבל לשמור על שלום בית - בכל הנוגע לדברים הקטנים והמשמחים, אני בהחלט יכולה להועיל עם רשימה של מתנות שלגמרי לא כדאי לפסוח עליהם.
בושרו וברברי המצויינים


מאז שאני קטנה המתנה שאני רגילה לקבל בפסח מההורים שלי, אפילו לפני האפיקומן, היא בושם.
זה ממש לא סוד שמחירי הבשמים בפארמים צונחים משמעותית לפני החג, ובושם שחיכית לו כל השנה יכול להופיע פתאום במחיר סופר אטרקטיבי! הניחוח של פסח (מלבד האקונומיקה, אל תהיו קטנוניים) הוא בעיקר אביבי, ובושם הוא פשוט מתנה שהולכת מצויין בחג הזה.
לאחרונה, כפי שאולי ראיתן באינסטגרם ובפייסבוק, הייתי באירוע השקה של כמה בשמים חדשים מבית שסטוביץ' ורציתי להמליץ לכם על שניים שהגיעו ללשכתי ושאהבתי במיוחד:
BURBERRY מפתיע

בושם BRIT Rhythm של ברברי רחוק שנות אור מסגנון הבשמים המתקתקים שיש ברשותי, אבל זה לא מנע בעדי להתאהב בו משפריץ ראשון. הריח חמצמץ, אלגנטי ועדין, והנוכחות שלו מורגשת רק מקרוב. לאוהבות ענני ריח גרנדיוזים והרבה תשומת לב זה ככל הנראה לא הבושם המתאים, אבל סביר להניח שהסלידיות שבניכן בהחלט ימצאו בו עניין. בתור אוהבת בישום מתוק הפתעתי את עצמי, ואני חושבת שזו תחילתה של ידידות מופלאה עם בשמים פרשיים יותר, שלגמרי מתאימים לתקופה הזו של השנה.
בנוסף, אני תמיד מתייעצת עם החבר שלי בקשר לריחות של בשמים חדשים, פשוט כי הוא מייצג מדגם קטן (ואיכותי!) של המין השני, וגם כי אני מאוד אוהבת את הטעם שלו. לצערי, הפעם הוא בכלל לא שם לב. או שהוא מזכיר לו בשמים אחרים שיש לי (אופציה פחות הגיונית, כאמור) או שהוא פשוט מדגמן גבריות בצורה מושלמת. נו טוב, העיקר שאני אהבתי!
מחירון:  239 ש"ח ל50  מיל, ו299 ש"ח ל90 מיל - לפני הנחות. לא יקר כלל ביחס לברברי
BOUCHRON מעניין

 ,Place Vendomeבושם חדש מבית היוקרה של BOUCHERON הוא בושם חדש ומעניין. לבושם ניחוח מעורב: הוא גם פרחוני וגם עצי, ולכן קשה לי להחליט אם הוא יותר מתוק או יותר חמצמץ, ואסכם ששניהם ביחד. כמו הברברי, גם את הריח שלו אהבתי מאוד, והבקבוק הזהוב שלו מפתה ביותר ונותן תחושת יוקרה נעימה. 
הוא החביב עלי מבין השניים וגרם לי להסניף את עצמי, אפילו ברחוב, מספר פעמים. מהמם!
מחירון: 361 ש"ח ל100 מיל - לפני הנחות. שווה כל אגורה.
ערכת מתנה לכבוד הפסח של ללין

עוד משהו שתמיד מזכיר לי את פסח, היא חנות שלא תתפסו אותי נכנסת אליה באופן תדיר, אבל לקראת החג אני לגמרי שורצת שם.
 אני מאוד אוהבת את המוצרים שללין מציעה, את תחושת הניקיון, הריח העדין והיופי. המארזים שלהם מפתים, המוצרים מצויינים, המחירים שווים למדי והכל יחד עושה חשק עז לתת (שלא נדבר על לקבל) אותם במתנה. לכבוד החג ללין משיקה כמה מארזים חדשים ושווים, בינהם אחד חמוד שהתנסתי בו בעצמי עם שני לקים ומבשם אוויר. מארז שכולל לקים הוא מתנה מצויינת עבור הבחורה העובדת שמשקיעה את ידייה וציפורנייה במלאכות שלקראת פסח, ותזדקק לאחריהן לשיפצור רציני. הופתעתי לטובה מהלקים של ללין, שנתנו איטום מוחלט עבור שכבה אחת בלבד, . עוד יתרון שלהם הוא הצבעים הפיגמנטים והעשירים וההתייבשות הזריזה יחסית.

לקים של ללין

הלקים, וכן המארזים שללין הוציאו שייכים לסדרהת מוצרים מטאלית בהשראת עולם הדיסקו של שנות השבעים, והיא נקראת ."DIVA METAL" הצבעים שהיא מתפארת בהם לגמרי מתאימים לשם הזה, וכן מוצרים נוספים הנמצאים בחנות.
מארזי המתנה החגיגים נעים בטווח המחירים של 49.90 - 179.90, והרשת מציעה מגוון מבצעים נוספים, כגון:3 פריטים ב100, 30% הנחה על מוצרי אווירה ועוד. כמו כן תוכלו כמובן להרכיב ערכה משלכם, ואם תעשו זאת - אל תשכחו את הלקים הנהדרים, ב30 שקלים בלבד. לי כבר יש התמכרות חדשה :) 

GIGI 

אנחנו לא יכולים לדבר על ריחות נהדרים וערכות מצויינות מבלי להזכיר את
 GIGI הישראלית. המעבדות של החברה נמצאות בישראל, אך מדובר בחברה מצליחה מאוד שמייצאת את מוצריה לרחבי העולם. לאחרונה GIGI השיקו סדרת מוצרי טיפול וטיפוח על בסיס מוצרים ימיים הנקראת ביופלזמה - BIOPLASMAהסדרה בעצם מבוססת על ,NSA5 שהוא קומפלס טיפול חדשני שמורכב מ5 אצות בשילוב מרכיבים צמחיים, שמעניקים לעור יכולת להתמודד עם נזקי הסביבה והגיל. בנוסף, לפי דברי החברה, שימוש קבוע במוצרים ינטרל את השפעת נזקי החמצון, יעניק אנרגיה לתאי העור, ישמור על מראה עור צעיר וישפר את הרכות והגמישות של העור
בסדרה קיימים 6 מוצרים, כולם ללא פארבנים. ב2 מהם התנסתי וחזרתי עם מסקנות:


הסרום מהסדרה הוא בעצם הסרום הראשון שהתנסתי בו, והוא בהחלט מציב פה רף גבוה לאלה שיגיעו אחריו. מדובר בסרום עשיר במרקם נעים נורא, שנספג במהירות ומשאיר ניחוח נעים כל כך! מטרתו לטפל בסימני הזדקנות המוקדמים, למשחרר מתחים, להעלות את רמת הלחות הטבעית ולעדן קמטוטים וקמטים באופן נראה לעין.
אז בקטגוריית הקמטוטים אני לא ממש יכולה לעזור, אבל העור היה כל כך לח אחריו והוא קיבל את הקרם שבא ישר לאחר שנספג בקבלת פנים חמה ואוהבת. כיף!
מחיר מומלץ לצרכן: 259 ₪ ל30 מ"ל.

קרם לחות מ-צ-ו-י-י-ן, שמעניק לעור לחות והזנה ברגעים ספורים, ובנוסף לכך נספג מהר כמו טיל. בדרך כלל אני שומרת את הקרמים שלי המיועדים לעור יבש לשימוש בלילה, כי אני חוששת מהברקות ומאי קבלה נאותה של המייק אפ, אך הקרם הזה נספג כל כך מהר ומשאיר את העור נעים למגע, קורן ולא שומני - והוא בהחלט מצטרף גם אל שגרת הבוקר. עוד יתרון שלו היא הכלה של מסנני קרינה רחבי טווח המגינים מפני קרינת UVA  ו-UVB.
הריח שלו מזכיר קצת מנטה ובהתחלה זה הפריע לי, אבל לאחר כמה דקות לריח הזה אין ממש זכר. מחיר מומלץ לצרכן: 259₪ ל50 מ"ל.

לאחרונה משיטוטים ברשת נתקלתי באתר מעניין, ואם יש לכם מעט זמן לפני החג ותספיקו להתרשם ולהזמין, יש לי הרגשה שמקבלת המתנה תזנק מאושר. ארנק הוא פריט חובה לכל אישה, ובניגוד למה שגברים (או שזה רק אבא שלי?) עשויים לחשוב, ארנק חדש לא קונים רק כשהישן מתבלה או מתקלקל. בעצם, בואו פשוט נשווה את זה לנעליים.
רמז דק

אתר קיפלינג מציע מגוון ארנקי נשים שנראים כל כך אופנתיים וכל כך עושים חשק, שאני שוקלת להשאיר בטעות את האתר פתוח במחשב של החבר שלי, שיבין לבד את הרמז.
וכדי לחדד אותו מעט, במקרה אפילו צירפתי תמונה של ארנק צהוב וחמוד. רק במקרה.


אשמח שתשתפו אותי, מה אתן הייתן שמחות לקבל לכבוד פסח? לפי איך שזה נראה, טוני שלי כבר בחר

גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה
SHARE:

4 תגובות

  1. הבריט באמת מושלם- גם אני התאהבתי בו בשפריץ הראשון.
    הבושרון- אני עם האוהבות:)
    הסגול של ללין מושלם! זהב- קצת פחות אני...
    הסרום של ג'יג'י1 מושלם! עוד רגע מסיימת את הבקבוק הראשון

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא יכולה להיפרד מהבושרון לרגע!
      ואני לעומתך נדלקתי קשות על הזהב ;)

      מחק
  2. אני מכירה את הבושרו והוא פשוט מקסים ברמות!!!!!!!! בא לי עליו לכבוד פסח:)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.