יום שני, 19 בינואר 2015

ולוג בסטילס

בסוף יהיה לי אומץ לצלם ולוג. להסתובב עם מצלמה מכוונת לפרצוף ולדבר "לעצמי". אבל הימים עוברים עם דברים מעניינים והאומץ לא מגיע, ולכן עד שזה יקרה, הכנתי פיילוט של ולוג מצולם בסטילס.


את יום רביעי שעבר פתחתי בארוחת בוקר מפנקת במלון אינדיגו המהמם שברמת גן. הייתי במלון לפני כן וידעתי לאיזו רמה לצפות, אך זו הפעם הראשונה שאכלתי שם ארוחה חלבית והיא בהחלט הייתה שווה כל ביס וביס! לאחר שטחנתי כהוגן התפנתי יחד עם מספר מצומצם של בלוגריות להתרשם מהשיטה החדשה להרמת ריסים שנחתה בישראל - YumiLashes.



ירדן הראל ופאולינה אלברשטיין היו עבורנו הדגמה חיה של איך בדיוק התהליך עובד. תוך כדי שמענו הסבר על מותג YUMI שנוסד אי שם ב2008 (למה הכל מגיע לישראל באיחור??) והגיע לישראל ב2014, על ידי ג'רלדין קולר. בטיפול אחד שנמשך כ45 דקות, הטכניקה מאפשרת לתת לריס אורך, גובה ואפקט מודגש וחזק יותר מהריסים הטבעיים.


נשארתי סקרנית וכבר קבעתי תור לנסות את השיטה בעצמי. אחזור עם ביקורת מתוך התנסות!
מאחר ואני מכירה את המלון ויודעת איזו הפתעה מחכה בקומה העליונה, תפסתי חברה שלא תתייאש עד שתצא לי תמונה נהדרת וסחבתי אותה איתי בשילוב חיוך וסוללה באייפון.


לאחר בוק קצרצר ואיכותי שמתי פעמיי אל סלון יופי חדש שנפתח בדיזינגוף 112 בתל אביב ונקרא YALIS, כי חורף הוא לא תירוץ, וגם בו יש צורך לעשות פדיקור. כידוע לכן מפוסט צ'אק נוריס הישן נושן, אם יש משהו שאני שונאת זה למרוח לק לעצמי בכפות הרגליים. כמה טוב שיש מכוני יופי בעולם, ועוד אחד כמו YALIS!

לא ציינתי זאת בהתחלה, אבל בבוקר לקחה לי כמעט שעה להחליט מה ללבוש. מכיוון שאני מנסה להתאים את רמתי השכלית לצבע השיער החדש שלי באופן לא מודע, בחרתי בחצאית עם גרביון, שכידוע לא נמנה עם חבריו הטובים של הלק ברגליים. הבנות המקסימות במכון דאגו לי לכפכפים חד פעמיים והיו סופר מקצועיות וסבלניות, על אף המעשה הגאוני שלי.
הספה הירוקה והנוחה, המים החמימים והנעימים והמראה הכללי של המכון שהיה רחוק מלהיות קר ומנוכר כמו מקומות הצבועים רק בלבן שגרתי עשו לי מצב רוח נהדר, וגם הפילינג המקצועי עם הריח המשגע והעדינות שבה אנסטסיה, שהיא גם בעלת המקום, טיפלה בכף הרגל שלי, גורמת לי לחשוב שלעולם שוב לא אעשה פדיקור לבד. או במקום אחר.


בחרתי את First date at the golden gate של OPI שיככב בחודש וחצי הקרובים (כדאי לו מאוד לא לעשות צרות קודם) על כפות הרגליים שלי, למרות שבבקבוקון שלו הוא לא נראה מזהיר כלל, אך על הציפורן הוא מתקבל אדום כהה וחמים, בדיוק הצבע החורפי האידיאלי.
במניקור שלי לא הייתי יצירתית יותר מדי, וכמו ילדה קטנה שרוצה בדיוק כמו של האחרות בחרתי את Every month is Oktoberest, גם הוא של OPI, שכיכב בגאון על ידייה של אנסטסיה. כמו הלק הראשון, הבקבוקון שלו לא עושה עימו חסד והוא נראה בכלל נחושתי, אך על הידיים הוא מתקבל סגול כהה עם שימר עדין ומנצנץ.

מתוך האינסטגרם שלי

בזמן שהמתנתי להוד מלכותו להתייבש הצצתי בתפריט השנון של סלון YALIS ונוכחתי לדעת שחוץ ממניקור ופדיקור למיניהם, טיפולי פנים ועיסויים, הם מציעים שם גם את טיפול הרמת הריסים של YUMI LASHES! בהחלט סגירת מעגל משעשעת לשני אלה.


היום הנהדר הזה הסתיים עם טקס סיום קורס הקצינים המפרך של נוב, וסוף סוף אזכה לראות אותו קצת בבית, לעיתים תכופות יותר.
לבשתי:
חולצה - ASOS
חצאית - CHOISE
מגפונים - PULL &  BEAR

SHARE:

2 תגובות

  1. אהובתי נשמע שהיה יום מהמם וכיפי ובדיוק כמו שצריך!!
    ואת כמובן לבושה הורס!
    נשיקות יפה שלי
    Xoxo, Chen
    http://streetchicgeek.com

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.