יום שלישי, 7 ביולי 2015

איך חייתי בלעדיך קודם?

כל אחת חוותה לפחות פעם בחיים את תחושת התדהמה המלווה בהלקאה עצמית על כך שלא הכירה משהו הרבה לפני, שהיה חוסך לה הרבה צרות או פשוט עושה לה חיים יותר קלים. אחרי הגילויים שלי בתקופה האחרונה, תחושת הפספוס עוצמתית במיוחד. כדי שלא תחוו את מה שאני חוויתי, אני משתפת אתכם גם בכמה מהמציאות שלי: 


המוצר שגרם לי בכלל לחשוב על הפוסט בסגנון הזה, הוא בושם השיער של אלין ביאנקו. 
למה בכלל צריך בושם לשיער? למה לא.
מכיוון שרובנו גם יפות וגם אופות, לא פעם קורה שאחרי עמידה של כמה עשרות דקות טובות מול הראי ויצירת הפן או המחליק המושלם, התנור קורא לנו להוציא את העוגה הסופר ריחנית שעשינו (במקרה שלי, שרפנו) ואיך שפותחים את התנור ענן של ריח אופף את הפרצוף ההמום שלנו ואת השיער שכמובן לא הספקנו לאסוף. ואז מגיעה הדילמה. האם יריחו את העשן מהשיער? האם יש סיכוי שאכנס לחפוף שוב, לייבש שוב ולעשות מחליק שוב? כמובן שלא.



ואם כבר במחליק או פן עסקינן, לא חסרים מותגי שיער אשר מעניקים לפריזורה מראה גלאמי אך ריחני למדי של "שרפו אותי למוות".
בבושם לשיער של Elin Bianco אין אלכוהול אשר מייבש את השיער ומכביד עליו כמו שיש בבשמים רגילים רבים והוא מעניק ניחוח עדין, נשי, מתקתק ונעים אשר מונע מריחות רעים לחדור אליו. מלבד יתרון הריח הבושם גם מזין את השיער ויוצר לו מעין שכבת מגן מפני מזיקים (שמש וקרינה, למשל).

ונמשיך בסאגת החלקות השיער הזמניות: היתרון הבולט של הבושם הוא העובדה שגם אחרי התזתו על השיער וספיגתו לגמרי, השיער שהוחלק כמה רגעים לפני או אפילו יום לפני נשאר כך ואינו "מתלתל". איפה היית כל חיי?
150 ש"ח ל55 מ"ל, להשיג באתר אלין ביאנקו



מייק אפ לטאצ' אפים. אריזה יוקרתית, יפהפיה, אך לא שבירה. לנקום מיריקל קושין - איזה מזל שהמציאו אותך!
אז במקרה הזה אני לא אשמה שכן רק לאחרונה הושק המייק אפ החדש של חברת לנקום, אשר מגיע באריזת קומפקט מפתיעה משום שבתוכה שוכן המייק אפ הנוזלי והאהוב.




בלנקום שאבו השראה מקוריאה, בה מוצגים מייק אפים במבנה דומה, ויצרו מייק אפ לחותי במיוחד עם מקדם הגנה 23 SPF אשר מגיע עם ספוגית מיוחדת להנחה אידיאלית. בטפיחה עדינה של הספוגית המצורפת אל תוך המייק אפ יצא אל אוויר העולם המייק אפ הנוזלי בכמות מדודה, אותו יש להניח עם הספוגית המיוחדת למראה מושלם. הכיסוי שהוא מעניק קליל ומצליח להיבנות עד בנוני, והוא יתאים במיוחד לחובבות הBB Cream, לאוהבות המראה הטבעי והלא מתאמץ ולכל בחורה הזקוקה לטאצ'אפים במהלך היום.



הכיסוי הקליל נראה נהדר על העור שלי במהלך היום יום והעור המיובש עד מאוד שלי שמח לגלות שהמייק אפ לא הבליט שוף קלוף או נכנס לנקבוביות. אם את בעלת עור שמן אל תחשבי על הכיוון שלו, אבל בעלות עור רגיל עד יבש או בוגר שרוצות מראה חי וקורן יתאהבו בו מהרגע הראשון. הנשיאה שלו בתיק נוחה במיוחד והוא נהדר לתיקונים קטנים במהלך היום. למרות חוסר הסטריליות שבדבר, בלנקום ממליצים להשתמש בספוגית המצורפת ולא במברשת איפור, וההבדלים בהחלט ניכרים לעין כשמשווים את שתי האופציות. רק הקפידו לנקות את הספוגית מדי פעם! 
Miracle Cushion מגיע בארבעה גוונים בישראל, אשר תואמים למייק אפ "טאן מיריקל" שלהם, והמחיר המומלץ לצרכן לפני הנחות הוא 235 ש"ח. במידה וסיימתן את המייק אפ או שאתן זקוקות לגוון כהה יותר לקיץ, תוכלו לרכוש רק את המילוי של המייק אפ (ללא כל הקומפקט) ב190 ש"ח בלבד.



על חברת מינרלז כבר כתבתי פוסט שלם. מוצרים טובים, שירות נהדר, זמין, מינרלי וישראלי - או בקיצור, נפלא. אבל לאחרונה גיליתי את השימר R U Mine 400 שעשה לי "קווטצ'" בלב. איפה היית כל חי היה מה שמלמלתי לעצמי תוך פעירת פה בזמן שהנחתי אותו על עצם הלחי. 



מאוחר יותר, שרית המקסימה בעלת החברה, ספרה לי שהתמונה שהייתה לנגד עינייה בזמן יצור השלמות הזו היא הלייטסקפייד של מאק ואחת מהפודרות המבריקות של האורגלס, שאני מניחה שהמכורות הכבדות יודעות על מה מדובר (ואחרי שאחזור מקנדה, כולכן תבינו ;).
השימר מעניק לעור מראה קורן ואפילו מעט רטוב, מבלי לטעות עם נצנצים מיותרים או להגזים. המראה טבעי אך מרשים והוא מתחרה ללא ספק על תואר השימר האהוב עלי ביותר עם מרי לומינייזר של דה באלם.

ההייליטר יהיה שלכן תמורת 80 ש"ח בלבד באתר Mineralz. ואם אתן כבר שם, חפשו את הדרכת האיפור שלי!



גם לכן יש תגליות לאחרונה? שתפו אותי!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

5 תגובות

  1. אין לי מה לומר, את כ"כ צודקת! בעיקר השימר של מינרלז פשוט מרהיב!

    השבמחק
  2. חבל שריטשת אץ התמונה עם המייק אפ של לנקום!
    אחרת היה אפשר לראות באמת איך הוא על העור.

    השבמחק
    תשובות
    1. את מוזמנת להסתכל באינסטגרם שלי ולראות שבחרתי להעלות דווקא את התמונה בלי הפילטר :) התמונה אינה מרוטשת, זווית טובה של שמש וזה הכל

      מחק
  3. בזכות ההמלצה שלך...קניתי את הבושם לשיער של אלין ביאנקו ואני ממש HAPPY עם הריח שלו והברק
    רציתי לכתוב לך תודה !:-)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.