יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

The Stars of Dior


בכל פעם שדיור משיקים משהו חדש זו סיבה למסיבה, וכשמדובר בכמה מוצרים - זו כבר חגיגה בפני עצמה.
לפני כמה חודשים בעולם ושבועות בישראל הושקה רשמית סדרת STAR המדוברת, הכוללת בין היתר מייק אפ, קונסילר ואפילו ספוגית.





DiorSkin Star Foundation זכה לתשבחות רבות ברשת וחיכיתי המון זמן (יותר משמונה חודשים!) כדי לנסות אותו. הוא מגיע במרקם קרמי שנוח מאוד להנחה וההתקבעות שלו על עור הפנים מהירה, לכן רצוי לשים לב שמניחים אותו בצורה אחידה. הגימור של הסטאר הוא מאט - אך בשום אופן לא מת, והוא מפגין זוהר וחיות מבלי להבריק יחד עם המון גלואו.
הוא מתאים לעור יבש ומכיל סיליקונים שקופים (ולא אטומים שאינם מחזירים עור) אשר יודעים לא לספוג את הנוזלים ולייבש את העור.




הדיבורים ברשת הבטיחו כיסוי בינוני עד מלא כשבפועל המייק אפ נתן כיסוי קליל שהצלחתי לבנות לכדי בינוני, אך לי זה בהחלט מספיק. המייק אפ עמיד מאוד שעות ארוכות והגימור שלו מצא חן בעיניי הרבה יותר מסתם גימור מאט. אין ספק שדיור התעלו על כל דמיון עם הגימור המיוחד הזה. אם אתן דווקא כן חובבות גימור מאט, פודרה תעזור לכם להגיע לגימור הנ"ל בקלות.
בקבוק הזכוכית המרשים מגיע בגודל של 50 מ"ל ו30 SPF, ב12 גוונים (!!) מתוך 15 מהמגוון המוצע בחו"ל. מחירו: 242 ש"ח. בדיור מדגישים שהגוונים של הDior Star שונים מהגוונים של הסדרות האחרות, אז לפני כל רכישה כדאי לבדוק מה הגוון שיתאים לכן ביותר, מה גם שתקבלו  דוגמית שמספיקה לשבוע וחצי בכל קנייה, ובכך תוכלו להיות בטוחות שמדובר בגוון המתאים ביותר. בכל רכישה מקבלים גם את הספוגית הבאה במתנה:



למריחה מושלמת של המייק אפ על עור הפנים, לאחידות מלאה ולגימור המובטח, דיור ממליצים להשתמש בספוגית החדשה: BackStage Blender שמתקבלת כאמור במתנה על כל קנייה. את הספוגית אין צורך להרטיב והתוצאות הטובות ביותר שלה מתקבלות כשהיא בדיוק כפי שהיא.



לשם השוואה, הספוגית גדולה יותר מהביוטי בלנדר המפורסמת (לפני שהיא מתנפחת בהרטבה שלה), היא צפופה יותר וקשיחה והמבנה שלה נוח מאוד לעבודה. הבסיס שלה נהדר לאזורים השומניים ולאזור הT, החלק החד וה"שפיצי" למעלה לאזורים קטנים ובעייתים כמו בצדי האף או מתחת לעיניים, והצדדים לכל הפנים.
מייק אפים נוספים שיעבדו טוב איתה הם "טוטאל" ו"ניוד", אם ברשותכם מייק אפ "פוראבר" - העבודה שלהם יחד לא תהיה מושלמת.
המחיר שלה זול מהביוטי בלנדר והיא נמכרת ב84 שקלים בצבע שחור בלבד.



הקונסילר החדש של דיור מסדרת סטאר הוא לא רק מוצר איפור נהדר, אלא קיימים בו גם מרכיבים טיפוליים אשר עוזרים להפחית "שקיות", כהויות ואדמומיות. הקונסילר בעל פגמנט כתום, אינו מייבש, עשיר בלחות ואינו נכנס לקמטוטים שמתחת לעיניים. בנוסף, הוא יעשה עבודה נהדרת בהארת האזור! 



החמוד הזה קיים בארבעה גוונים והוא עושה עבודה נהדרת גם בהסתרת פצעונים או פגמים אחרים בעור. בדרך כלל אני אוהבת להשתמש בקונסילר מתחת למייק אפ כדי להימנע מאזורים כתומים מדי, אך הגוון של Concealer Star פשוט מתאים לי בול ומאפשר לי להניח אותו בעזרת המכחול שלו בצורה מדויקת היכן שלא התקבל מספיק כיסוי.
 163 ש"ח ל6 מ"ל




דיור השיקו לפני זמן מה גם את הRouge Dior Brillant - סדרת גלוסים חדשה: הסדרה כוללת 12 גוונים המיועדים להיות "באלם נוזלי" אשר יטפח את השפתיים ובאותו זמן יעניק צבע מודגש וזוהר.
הטיפוח נעשה בזכות השעוות העמידות המצויות בשפתון, שלושה סוגי שמנים שונים ווטימין E. הצבע המתקבל על השפתיים אינו אטום אך הוא פיגמנטי ביותר. העמידות לא מרשימה במיוחד וכדאי להשתמש עם תוחם מתחת, 
אך לזכותו יאמר שתחושת הדביקות המאפיינת גלוסים בד"כ אינה מורגשת.
178 ש"ח ל6 מ"ל



ואם יש לכם כמה אלפים מיותרים, שרירים ומקום בשידת האיפור, התמונה הזו במיוחד בשבילכם (:

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

2 תגובות

  1. לו היה לי כסף לדיור... יאמי!!

    השבמחק
  2. המייקאפ בהחלט נהדר, אבל הקונסילר בורח לקמטוטים כמה שעות לאחר ההנחה.
    ברוכה השבה!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.